Re: [WINNT] W win10 mozna pracowac jako Administrator?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W win10 mozna pracowac jako Administrator?
From: Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru>
Date: Tue, 16 May 2017 22:05:54 +0200 (GMT+02:00)
"Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> Wrote in message:

> Można również zablokować mechanizmy z których korzystają exploity, np.
> programem EMET. Tutaj nawet mogę polecić swój tekst:
> http://www.grzegorz.net/pliki/Podatnosci_aplikacji_desktopowych.pdf

Ale prosze wyjasnij jak to ma sie do Win10, poniewaz przytaczasz
 ilustracje skutecznosci EMET na przykladzie Win XP SP3 + EMET
 oraz
Win7 RMT (co to znaczy?)
i mozna zrozumiec ze EMET MS wprowadzil za czasow XP dla zalatania
 nieszczelnosci tego systemu ale w pozniejszych wersjach windows
 jest te techniki obrony sa juz zaimplementowane wewnatrz
 systemow?

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/