Re: [WINNT] Windows 10 - zmiana dysku a licencja

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 - zmiana dysku a licencja
From: jureq <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl>
Date: 23 Mar 2017 10:00:06 GMT
On Tue, 21 Mar 2017 19:45:16 +0000, 2late wrote:

> [...]

Bo to wcale nie taki głupi pomysł.

> Teraz juz tez o tym mysle. ;)
> Windows jest swiezo zainstalowany, tylko sterowniki i aktualizacje z
> grudnia 2015 r.

No to w międzyczasie była wersja 1607 i lada dzień będzie 1703. Dużo
ściągania i instalowania poprawek. Więc może poczekaj na 1703, ściągnij
obraz i zainstaluj tę najnowszą wersję.

> Caly czas googlam i mysle o migracji Za pomoca Magician Samsunga.
> Tylko jeszcze musze dogooglac czy da sie Migrowac z RAID0 SSD.
> Ale zdaje sie ze Magician (stara wersja) tego nie widzi. Chociaz to RAID
> na dyskach Samsunga EVO 840.
> Moze poradzilby Acronis backup? Tylko ze mam wersje 2014.

Większość producentów dysków SSD udostępnia jakiś program (przeważnie
właśnie Acronis) do migracji na ich dysk. Często do ściągnięcia programu
musisz podać numer seryjny dysku.