Re: [WINNT] Windows 10 - zmiana dysku a licencja

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 - zmiana dysku a licencja
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Tue, 21 Mar 2017 19:45:16 +0000
On 21/03/2017 07:25 PM, Grzegorz Niemirowski wrote:
2late <deadlog_FILTR_@wp.pl> napisał(a):
Uzywam Windows 8.1 Pro (Bo Microsoft olal wsparcie do NIC teaming w
Windows  10). Ale w miedzyczasie, kiedy jeszcze upgrade byl darmowy
zainstalowalem  sobie Windows 10 i aktywowalem.
Zrobilem backup Windows 10.
Przywrocilem z backupu Windows 8.1 i tak sobie jade.
Po roku sprawdzilem backup (Windows 10) i wszystko dziala zgodnie z
licencja. Z powrotem przywrocilem z backapu Windows 8.1.
I teraz nagle okazuje sie ze Microsoft zaczyna wsparcie NIC teaming dla
Windows 10 (musze jeszcze dokladnie doczytac). I wszystko byloby fajnie,
przywrocilbym z backupu Windows 10 i bezbolesnie zrobil update do
najnowszej wersji ale...
Doczytalem ze moja plyta glowna (Z87) moze dostac wsparcie dla dyskow
PCIe  SSD. Napisalem do Asrock i przyslali mi BIOS. W zwiazku z tym
kupie ten  dysk i bede musial zainstalowac Windows 10 od nowa.
Jak w takim przypadku wyglada sprawa mojej licencji na Windows 10 Pro?
Pozdrawiam

Dlaczego chcesz instalować od nowa?

Teraz juz tez o tym mysle. ;)
Windows jest swiezo zainstalowany, tylko sterowniki i aktualizacje z grudnia 2015 r.
Caly czas googlam i mysle o migracji Za pomoca Magician Samsunga.
Tylko jeszcze musze dogooglac czy da sie Migrowac z RAID0 SSD.
Ale zdaje sie ze Magician (stara wersja) tego nie widzi. Chociaz to RAID na dyskach Samsunga EVO 840.
Moze poradzilby Acronis backup? Tylko ze mam wersje 2014.

Jak masz jakies doswiadczenie - naprowadz.

Pozdrawiam