Re: [WINNT] Windows 10 - zmiana dysku a licencja

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 - zmiana dysku a licencja
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: 22 Mar 2017 11:20:01 GMT
2late <deadlog_FILTR_@wp.pl> wrote:
> Uzywam Windows 8.1 Pro (Bo Microsoft olal wsparcie do NIC teaming w Windows
> 10). Ale w miedzyczasie, kiedy jeszcze upgrade byl darmowy zainstalowalem
> sobie Windows 10 i aktywowalem.
> Zrobilem backup Windows 10.
> Przywrocilem z backupu Windows 8.1 i tak sobie jade.
> Po roku sprawdzilem backup (Windows 10) i wszystko dziala zgodnie z licencja.
> Z powrotem przywrocilem z backapu Windows 8.1.
> I teraz nagle okazuje sie ze Microsoft zaczyna wsparcie NIC teaming dla
> Windows 10 (musze jeszcze dokladnie doczytac). I wszystko byloby fajnie,
> [...]

Licencja tutaj nie przeszkadza. To tylko prawny zapis upoważniający Cię
do używania tylko jednej kopii systemu. Ewentualny problem może być z
technicznymi sprawami aktywacji ale to jest ortogonalne do licencji. Aby
zminimalizować problemy z aktywacją połącz ją ze swoim kontem Microsoft.

--
Piotr Borkowski