Re: [WINNT] Bootowalne dyskietki w dzisiejszych czasach

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Bootowalne dyskietki w dzisiejszych czasach
From: "EZ" <no@spam.com>
Date: Mon, 6 Mar 2017 19:16:51 +0100
Bardzo dziêkujê.

U¿ytkownik "Dominik A³aszewski" <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
napisa³ w wiadomo¶ci news:o9j2gq$g0t$1@node2.news.atman.pl...

> Tak, wystarczy zamiast kopiowania plików skopiowaæ
> ich zawarto¶æ sektor po sektorze- zrobiæ tzw. obraz
> dyskietki (floppy image).

Jak to zrobiæ?
Wolê teraz zrobiæ "za du¿o", ni¿ ewentualnie, podkre¶lam
ewentualnie, martwiæ siê potem, ¿e gdybym to zrobi³a, to ...

> To zale¿y od BIOS. Je¶li ma w¶ród urz±dzeñ
> w kolejce bootowania co¶ pokroju USB-FDD, to tak.
> Pierwszy obrazek z brzegu:
> http://i55.tinypic.com/r1cuvn.jpg

W Startup BIOSu mojego notebooka jest m.in.
USB FDD:
Czyli powinno siê daæ.

> Przeczytaæ bootsektor (za pomoc± odpowiedniego programu).

Je¶li to nie problem, to podaj proszê jaki to program i co powinno
byæ w bootsektorze je¶li dyskietka jest bootowalna.

> Ewentualnie po prostu zrób obrazy _wszystkich_ dyskietek,
> bez zwa¿ania na to, czy bootowalna czy nie
> - specjalnie wiêcej miejsca to nie zajmie,
> a bêdzie mo¿na to wykorzystaæ nie tylko do odtworzenia
> dyskietek (gdzie takie co¶ za kilka lat kupisz? ;)
> ale i np w maszynie wirtualnej. Zajrzeæ do ¶rodka
> pliku obrazu bez jego wypakowawania na dyskietkê
> te¿ mo¿na (mount floppy image).

To te¿ jest mo¿liwe rozwiazanie. O ile mi powiesz jak zrobiæ taki
obraz. :-)

Pozdrowienia
EZ