[WINNT] Bootowalne dyskietki w dzisiejszych czasach

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Bootowalne dyskietki w dzisiejszych czasach
From: "EZ" <no@spam.com>
Date: Sun, 5 Mar 2017 20:22:00 +0100
Musia³am zlikwidowaæ deskop, mam tylko notebooka..
W zwi±ku z tym nie mam ju¿ napêdu dyskietek,
a jeszcze trochê wa¿nych dyskietek mi zosta³o.
Bêdê mia³a mo¿liwo¶æ przegrania ich na dysk USB
zewnêtrzny na kompie kole¿anki.

Kilka z tych dyskietek jest bootowalnych. Czy istnieje
sposób takiego skopiowania ich na dysk zewnêtrzny
¿eby po ewentualnym przegraniu z powrotem znowu
mo¿na by³o z nich bootowaæ?  Wiem, ¿e potrzeba
taka mo¿e siê nigdy nie pojawiæ, ale je¶li to jest
mo¿liwe to wola³abym to wiedzieæ przed przegraniem.

Ponadto, istniej± napêdy FDD pod³±czane do USB.
Czy po w³o¿eniu do takiego napêdu dyskietki bootowalnej
bêdzie mo¿na z niej zbootowaæ?

I pytanie ogólne, jak po w³o¿eniu dyskietki do tradycyjnego
napêdu FDD mo¿na poznaæ, ¿e ona jest bootowalna, bez
próby zbootowania?

Pozdrowienia
EZ