Re: [WINNT] USB HDD zewn. 2.5" 3TB pod Win XP 32-bit - jak?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] USB HDD zewn. 2.5" 3TB pod Win XP 32-bit - jak?
From: "JA" <JA@JA.pl>
Date: Sun, 26 Feb 2017 13:40:04 +0100
My¶lê, ¿e jestem ca³kiem blisko otrzymania partycji 2TB z MBR
przy pomocy programu AOMEI.
W wyniku jakich¶ wcze¶niejszych dzia³añ po pod³±czeniu dysku
zewnêtrznego mam na li¶cie Dysk2 "tylko" jedn± partrycjê
(zamiast ca³ej litanii dziwnych partycji) z natêpuj±cym opisem:
Dysk 2
System plików    Nieprzydzielony
Pojemno¶æ      2.00TB
U¿yta przestrzeñ     0.00KB
Wolne miejsce     2.00TB
Oznaczenie     Logiczna
Stan     None
Po pod¶wietleniu Dysk 2 mogê wybraæ Quick Partition, a w nim
du¿o mo¿liwo¶ci ustawieñ:
np. ilo¶æ partycji, ustawi³em na 1
typ dysku:  MBR lub GPT i przy zaznczeniu MBR (które wybra³em):
Rebuild MBR
Align Partition, gdzie zgodnie z wcze¶niejszymi odpowiedziami
ustawi³em na 4096 Sectors
Ponadto mogê wybraæ miêdzy NTFS i FAT32, wybra³em NTFS
i zaznaczone jest Podstawo
Po naci¶niêciu Start Partitioning przez chwilê idzie dobrze,
jest progres przetwarzania, ale potem siê przerywa i pokazuje siê
b³±d 6, który oznacza, ¿e inne programy blokuj± tablicê partycji,
zamknij te programy i spróbuj ponownie.
Próbowa³am zamkn±æ niektóre "rêcznie" przez wybieranie Zamknij
po klikniêciu ikony na Trayu, a tak¿e korzysta³em z msconfig.
Niestety, b³±d ca³y czas siê pokazuje.
Programu AOMEI nie da siê uruchomiæ w trybie awaryjnym.

Kakis pomys³?

Pozdrawiam
JA