Re: [WINNT] USB HDD zewn. 2.5" 3TB pod Win XP 32-bit - jak?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] USB HDD zewn. 2.5" 3TB pod Win XP 32-bit - jak?
From: "JA" <JA@JA.pl>
Date: Sun, 26 Feb 2017 15:46:54 +0100
U¿ytkownik " ±æê³ñ󶼿" <nie@dla.spamerow> napisa³ w wiadomo¶ci
news:o8ug1p$ece$1@node2.news.atman.pl...
>A próbowa³es tego:
> http://support.wdc.com/knowledgebase/answer.aspx?ID=1695
> [...]

Bardzo dziêkujê.
¦ci±gn±³em program EaseUS Partition Master 11.10 (wersja Free)
i zainstalowa³em.
Wydaje mi siê, ¿e powinienem go zastosowaæ pod Win 7, ale nie
maj±c w tej chwili takiej mo¿liwo¶ci, uruchomi³em go pod Win XP.
Wygl±d partycji jest w³a¶ciwie identyczny jak ten pokazany przez
program AOMEI.
Pod¶wietli³em partcjê 2TB i wybra³em Utwórz partycjê.
Kaza³em utworzyæ jako Podstawowy, system plików NTFS, natomiast
je¶li chodzi o rozmiar klastra zrobi³em 2 próby:
- 4KB
- 512 Bytes
W obu przypadkach po doj¶ciu do ok. 60% pojawi³ siê b³±d:
Nast±pi³ b³±d podczas zapisywania ³añcuchów partycji na dysku.

Nie wiem czy kolega pozwoli mi jutro zainstalowæ ten pogram
na swoim komputerze z Win 7.

Pozdrawiam
JA