Re: [WINNT] [ot] MS Outlook, a OExpress

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] MS Outlook, a OExpress
From: rePeter <no@spam.no>
Date: Fri, 17 Feb 2017 21:37:06 +0100
Fri, 17 Feb 2017 19:53:56 +0100
"HF5BS" <hf5bs@t.pl>   napisał(a):

> To dobrze. Mam już przygotowany test, który pozwoli mi rozeznać, czy czytnik
> umie obsłużyć grupy z liczną zawartością, znaczy się, chodzi o to, co OE ma
> za słabość, max 2 giga ograniczenia wielkości pliku, przy czym już przy
> połowie potrafią się rozpaść

ClawsMail dowolną ilość giga, ponieważ maile i posty organizuje w "maildiry",
Thunderbird niestety nawet na 64bitowym systemie krzyczy że za mało miejsca
jeśli
skrzynka dojdzie do chyba 3 albo 4GB choć przynajmniej się nie rozpada ;).
Pod naciskiem społeczności (chyba) zaczyna też eksperymentalnie obsługiwać
maildir.

> Choćby stara Opera

Nie piszmy o starociach.

> No, nie inaczej. Narzekam na OE, oczywiście, bo mam rzeszę powodów, ale w
> moim przypadku zalety przeważają nad wadami. Takie to jednozdaniowe
> kryterium, dlaczego używam OE, a nie innych... Dialoga nie używam ze względu
> na kilka niesympatycznych błędów, szkoda, bo ze wszystkich najbardziej mi
> podpasował ale błąd dyskwalifikuje go w moich oczach - przeważa nad
> wszystkimi zaletami.

Nie żeby był bez wad, ale jeśli już będziesz próbował, spróbuj ClawsMail.
Sieję propagandę jakbym miał w tym jakiś udział, sorry ;)

--
Piotr Grzegorzyca pozdrawia
http://starekomputery.regionet.pl

jedenaste: Nie spamuj