Re: [WINNT] Win XP & W-10, a boot menu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win XP & W-10, a boot menu
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Fri, 10 Feb 2017 17:19:05 +0100

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomości news:hfp6hknaotnv$.3lhuxig3cnv8$.dlg@40tude.net...
Który byś polecił? (Cinnamon, Mate, Xfce, KDE)
Czas przeskoczyć, Ubuntu za mocno zandruciał...

Od dwóch/trzech lat używam Minta z uwagi na bardzo sensowne konstrukcje

W rzeczy samej, patrząc na ostatni zrzut ekranu, pulpit obecnego MINTa wygląda na podobieństwo starszych Ubuntów, co mi bardziej odpowiada, niż neofilozofia nowego Ubuntu.

pulpitów. Co jakiś czas żeby się nie nudzić, uruchamiam sobie równolegle
innego linuksa, co mi tam w duszy zagra. Ze środowisk najlepiej mi
pasuje Cinnamon ale akurat na moim kompie zbyt często widziałem
komunikat "cinnamon uległ awarii" więc mi w końcu zbrzydło i

Jak poguglałem, to też Cynamon był najpopularniejszy. Chodziło mi o to, by mieć jakiś punkt odniesienia, zanim w to wejdę. Tylko ten zielony kolor, postaram się wywalić (taka zaszłość z najdawniejszych lat)

zainstalowałem sobie wersję z Mate. Co ciekawe, na paru innych kompach
ten Cinnamom jest niezawodny.  Mate  jest dostrzegalnie lżejsza ale też
ma swoje odpały. Np. ikonki apletów  ulokowane w prawej części paska
zmieniają swoją pozycję/kolejność od przypadku do przypadku.
Miewałem też wersje MInta z LXDE czy Xfce, są nieco zbyt zgrzebne. KDE

Mnie tam w sumie obojętne, byle nie wypierniczał się w losowych momentach.

jakos mi się nie spodobało, właściwie nic nie wnosi względem Cinnamona,
ale wybór jest duży i każdy prędzej czy później coś sobie znajdzie.
Odradzam instalowanie różnych środowisk na jednym linuksie, działa to
ale nie do końca poprawnie.

Nie mam zamiaru, jak Cynamon, to Cynamon, Jak Xfce, to Xfce, najwyżej wypalę sobie płytkę z każdym z nich i wypróbuję przed instalacją.

(C) Kabaret Neo-Nówka.