Re: [WINNT] Win XP & W-10, a boot menu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win XP & W-10, a boot menu
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Fri, 10 Feb 2017 09:20:25 +0100
Dnia Fri, 10 Feb 2017 02:28:15 +0100, HF5BS napisał(a):

> Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomości
>
> Który byś polecił? (Cinnamon, Mate, Xfce, KDE)
> Czas przeskoczyć, Ubuntu za mocno zandruciał...

Od dwóch/trzech lat używam Minta z uwagi na bardzo sensowne konstrukcje
pulpitów. Co jakiś czas żeby się nie nudzić, uruchamiam sobie równolegle
innego linuksa, co mi tam w duszy zagra. Ze środowisk najlepiej mi
pasuje Cinnamon ale akurat na moim kompie zbyt często widziałem
komunikat "cinnamon uległ awarii" więc mi w końcu zbrzydło i
zainstalowałem sobie wersję z Mate. Co ciekawe, na paru innych kompach
ten Cinnamom jest niezawodny.  Mate  jest dostrzegalnie lżejsza ale też
ma swoje odpały. Np. ikonki apletów  ulokowane w prawej części paska
zmieniają swoją pozycję/kolejność od przypadku do przypadku.
Miewałem też wersje MInta z LXDE czy Xfce, są nieco zbyt zgrzebne. KDE
jakos mi się nie spodobało, właściwie nic nie wnosi względem Cinnamona,
ale wybór jest duży i każdy prędzej czy później coś sobie znajdzie.
Odradzam instalowanie różnych środowisk na jednym linuksie, działa to
ale nie do końca poprawnie.
--
Jacek
I hate haters.