[WINNT] Data utworzenia pliku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Data utworzenia pliku
From: suryga@gmail.com
Date: Tue, 10 Jan 2017 03:26:16 -0800 (PST)
Próbuje zrobić porządek ze zdjęciami i jednocześnie uczyć się obsługiać qnapa.
Wrzuciłem na qnapa wszystkie zdjęcia jakie posiadałem we wszystkich katalogach.
Oczywiście okazuje się że mam 2 a czasami 3 kopie tego samego zdjęcia.
Ale co mnie zaskoczyło to to że w qnapie jest "linia czasu".

I dużo jest zdjęć które się powtarzają tzn. zdjęcie z datą wykonania zdjęć.
I potem zdjęcia z datą chyba kopiowania????? (dużo się powtarza w tym samym
czasie).

Jak to się stało?

btw
Mam się jakąś metodę żeby opanować taką masę zdjęć?

dawniej to było łatwiej.
Na film wchodziło 36 zdjęć z czego połowa nie wychodziła.
a teraz masakra