Re: [WINNT] Data utworzenia pliku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Data utworzenia pliku
From: suryga@gmail.com
Date: Wed, 11 Jan 2017 00:16:09 -0800 (PST)
W dniu wtorek, 10 stycznia 2017 22:17:50 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
> Po poczatkowych próbach z Photo Station zniechęciłem się (z bardzo wielu
> przyczyn, chociażby brak mozliwości okreslenia (filtrowania) rodzajów
> podgladanych plików np. RAW, brak podglądu 1:1 piksela i generalnie bardzo
> ograniczony zoom, brak szczegółowego podgladu danych Exif) i używam raczej
> IrfanView, a na pewno są lepsze programy (może ACDSee itd.).
> TimeLine to chyba jedyna dobra funkcja Photo Station.
> Może jeszcze rozpoznawanie twarzy, ale nie próbowałem.
> Jesli osiągniesz z Qnapem sukces, podziel się ta informacją :-)

Ja kupiłem używanego qnapa ts-212 na zasadzie okazji na allegro.
Cały czas mam usiąść do niego by wykorzystać w 110%.
I tak mija drugi rok i nadal korzystam z podstawowych opcji.
Czekam aż syn dorośnie:)

A co do photo.
Ściągnąłem Infra i ACDSee mnogość opcji mnie przeraża.
TimeLine w photostation jest dla mnie w zupełnosci wystarczający.
A z tym rozpoznawaniem twarzy to mnie zaciekawiłeś.

Ale wszedłem teraz na forum wychodzi na to że supportowi qnapa działa a ludziom
nie :).
Ale trzeb obadać temat.
Dzięki za sugestie.