Re: [WINNT] OT Wirtualne maszyna

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] OT Wirtualne maszyna
From: kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca)
Date: Sun, 29 Jan 2017 21:26:58 +0100
Maciek <maciek@nospam.pl> writes:

> Zależy jaką masz licencję. OEM jest związany ze sprzętem, a maszyna
> wirtualna to inny sprzęt, więc nie pójdzie. Najprościej chyba postawić
> sobie do takich działań jakiegoś Linuksa.

O ile kiedyś czytałem licencję XP (albo 7 - nie pamietam) to
jeśli był to OEM do (na przykład) laptopa, to dozwolone było
uruchomienie tego "pośrednio". Innymi słowy, mogło chodzić pod linuksową
wirtualką na tym laptopie.. Oczywiście przeniesienie takiej wirtualki na
inny sprzęt naruszalo już licencje.

KJ

It's OBVIOUS ... The FURS never reached ISTANBUL ... You were an EXTRA
in the REMAKE of "TOPKAPI" ... Go home to your WIFE ... She's making
FRENCH TOAST!