Re: [WINNT] OT Wirtualne maszyna

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] OT Wirtualne maszyna
From: Maciek <maciek@nospam.pl>
Date: Wed, 18 Jan 2017 13:20:09 +0100
W dniu 2017-01-14 o 15:36, suryga@gmail.com pisze:
> Pytanie
> Czy ma to sens ?
Ma i nie ma. Tak jak już pisano: nie zabezpiecza Cię to przed
keylogerem, ale przy założeniu, że na wirtualnym środowisku nie
instalujesz jakiegoś podejrzanego softu itp, masz szansę na
zabezpieczenie się przed wszelkiego rodzaju softem, który będzie
próbował śledzić Twoje działania i kombinować coś na poziomie Twojego
systemu operacyjnego.

> Czy można na takiej maszynie odpalić windowsy
> i czy to może być windows który mam obecnie (licencja)?
Zależy jaką masz licencję. OEM jest związany ze sprzętem, a maszyna
wirtualna to inny sprzęt, więc nie pójdzie. Najprościej chyba postawić
sobie do takich działań jakiegoś Linuksa.

--
Pozdrawiam
Maciek