Re: [WINNT] OT Wirtualne maszyna

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] OT Wirtualne maszyna
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Sat, 14 Jan 2017 23:13:51 +0100
Wymyśliłem sobie że będę miał system tylko do transakcji bankowych.
Najpierw miał to być linuks wybierany przy ładowaniu się systemy.
I to jest dobry pomysł. Bo linuks, i bo nie pracuje gdy grasują szkodniki
Tylko kto teraz wyłacza laptopa.
(..)

tutaj chyba nie wszystko kumam. ale jeśli chcesz zostawić działającego windowsa, i równolegle uruchomić jakikolwiek system... to nie jest to bezpieczniejsze od pierwszego rozwiązania. To zależy od sposobu działania szkodnika. ale jeśli będzie np przechwytywał naciśnięcia klawiszy, to Twoje zabezpieczenie niema sensu. No chyba że ja czegoś nie skumałem tej nasowej wirtualizacji. Bo dla takiego key loggera to będzie taka sytuacja jabyś nie uzył firefoxa, chroma ani IE, tylko innego programu do komunikacji z bankiem.
ToMasz

PS jak chcesz mieć linuksa tylko do przelewów, to być moze dammn small linuks bęzie rozwiązaniem. on ma 50 mega i działa!
ToMasz