Re: [WINNT] BOINC

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] BOINC
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Mon, 26 Dec 2016 10:04:04 +0100
Dnia Sun, 25 Dec 2016 23:32:57 +0100, HF5BS napisał(a):

> Ja jeszcze ostatecznie nie wiem, co wybiorę, zafiksowałem się na razie na
> Ubuntu, choć narzekam, że zanadto, jak już nawet i "WinZgrozy" zandruciał.
Mint to klon Ubuntu więc strukturalnie nie ma większej różnicy. Zaletą
MInta jest dorzeczny pulpit a w Ubuntu pół życia stracisz zanim wszystko
poustawiasz po swojemu :) I bierz wersję 64 b.

> Jak dali nowego klienta i zmienili profil działania, to przez krótki czas
> używałem, policzyłem też parę innych rzeczy, już nie pamiętam, co się stało,
> że to odłożyłem. Ogólnie, chciałbym raczej, aby to mi robił odrębny
> komputer, bo czasem trochę za dużo robię, aby program miał niezakłócone
> działanie.
BONC Manager pozwala na wstrzymanie obliczeń w momencie ruszenia myszą
lub naciśnięcia klawisza. Mam ustawione wstrzymywanie na 1 min i to
zupełnie wystarcza.

> Bajdełej - póki pamiętam i skleroza mi nie zasłoniła, więc wybaczcie, że tu
> i teraz - koledzy, pomóżcie! Stara Opera, czyli 12.18. Youtube, te ch... z
Zgadza się. Coś namieszali w youtubie. Używam Opery 12.16 bo nowszej z
kilentem mailowym na linuksa nie ma i też mi się filmiki tną choć
przyczyny nie znam.

> A dzięki, przyjrzę się, raz chyba założyłem, ale tak myślę, czy nie kupić
> już jakiegoś SSD,
Owszem, komu mogę to doradzam SSD, przynajmniej do domowego kompa.
--
Jacek
I hate haters.