Re: [WINNT] BOINC

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] BOINC
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sun, 25 Dec 2016 17:24:46 +0100

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomości news:7ijel0ynuffq.1iys0nl1avz3m$.dlg@40tude.net...
Czy ktoś się zajmuje liczeniem dla Seti@Home na współczesnym sprzęcie?
Chciałbym się dowiedzieć ile czasu zajmuje policzenie typowego zadania
na jednym rdzeniu takiego i3 czy i5 albo na grafice z CUDA w miarę
nowego typu.

Oj, Szanowny Pan raczył mi przypomnieć, że od lat wiszę bezproduktywnie w projekcie... Trzeba będzie wszystko pouruchamiać na nowo... Hmm... Nie chcę skłamać, z powodu długiego czasu od ostatniej obróbki (wolałem poprzedniego klienta, był mniej zasobożerny i żwawszy), ale chyba wtedy ok. 1.5 godziny. Lapka mam z kartą z CUDA, tylke, że pod XP (a chyba nic na nim nie wyCUDuję...), rozważam Pingwina, ale nie wiem, czy jest klient :), bo W10 wydaje mi się za mądry i nazbyt zandruciały.

--
...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.