Re: [WINNT] Nowy TC dziś wypuszczony.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Nowy TC dziś wypuszczony.
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Sat, 26 Nov 2016 01:10:58 +0100

Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości news:5838ac76$0$15200$65785112@news.neostrada.pl...
bowiem w pewnych operacjach sa mi nawet 4 panele potrzebne)

Ja w takich sytuacjach protezuję się zakładkami, na każdym panelu (niezależnie), mam ich nawet po kilkanaście. Czyli prawie (wg reklamy robi wielką różnicę, z czym się nie zgadzam) mam wielopanelowość. Zakładki mogę kopiować, zamykać pojedynczo, hurtem, nawet zamykać dublety, obok ich czynienia. To mi wystarcza. Mając operację na 10 paneli (bywało więcej), otwieram ich conajmniej 2x5, jeśli trzeba, daną zakładkę dubluję na drugi panel i mam prawie to, czego potrzeba. No, trochę jest klikania przełączając sie między zakładkami, ale to jest do opanowania. Fakt, nie ma jednocześnie więcej, niż 2, ale kliknąć zakładkę, to łatwiej, niż w menu start. Każdą zakładkę mogę ZTCP, inaczej ustawić, jeśli chodzi o porządek sortowania, wynik wyszukania, filtrowanie widoku, itd. Wymaga to tylko nieco większego skupienia na zadaniu, majac tylko dwa główne panele na raz.

Nawet, przyznam, nie wnikałem, czy da się zrobić, jedynie 4 (a właściwie
dwa  jakby podwójne) panele eksploracji katalogów, to na nich 2 minuty
pomacałem,

czyli dwa panele i dwa drzewa; zapewne o to chodzi.

Do konfiguracji. Nie miałem potrzeby rzeźbienia.

Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"