Re: [WINNT] Nowy TC dziś wypuszczony.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Nowy TC dziś wypuszczony.
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Fri, 25 Nov 2016 22:26:02 +0100
HF5BS w news:o19nqc$ivm$1@node1.news.atman.pl
[..............]
OK. A co z podpowiedzia, jak dorobic sobie z trzeci analogiczny panel? :)
Nie wiem, czy nie da się to zrobić wtyczką,

kiedys szukalem; poszperam w nowych czasach,ale watpie, by ktos taka wtyczke zdlubal...

lub definicją widoku /-ów.

to kompletnie inna sprawa

Zobacz też skrót CTRL-F8, CTRL-SHIFT-F8, oraz piąta od lewej ikonka pod menu.

to poetyka drzew, nie o to mi chodzi, chodzi mi o jeszcze jeden (klasyczny w tc) panel, najlepiej dwa (vide wspomniany q-dir, ktorego czasami uzywam, bowiem w pewnych operacjach sa mi nawet 4 panele potrzebne)

Nawet, przyznam, nie wnikałem, czy da się zrobić, jedynie 4 (a właściwie
dwa  jakby podwójne) panele eksploracji katalogów, to na nich 2 minuty
pomacałem,

czyli dwa panele i dwa drzewa; zapewne o to chodzi.