Re: [WINNT] Nowy TC dziś wypuszczony.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Nowy TC dziś wypuszczony.
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Fri, 25 Nov 2016 15:34:23 +0100

Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości news:58382028$1$662$65785112@news.neostrada.pl...
HF5BS w news:o17su7$ost$1@node1.news.atman.pl
[..........]
Parę rzeczy
zostało  ładnie udoskonalone,

ale np co *ladnie* ? z waznych rzeczy, bo kosmetyki pomijamy.

polepszyła się też stabilność, np. program
znacznie  mniej się wywala, niż pierwsze "ósemki",

tzn. dopiero ostatnie osemki juz sie nie wywalaly (jesli komus wywalaly sie)?

Czasem się zdarzało, że nagle zapłakał, bo coś mu tam. Z notką "przerwij"/"kontynuuj". Wtedy najlepiej jest kontynuować i od razu ręcznie uruchomić ponownie, nie gubi wtedy większości ustawień z ostatnich momentów pracy.

btw:
przez lata mialem doslownie *pare* samoistnych padow tc, intensywne uzywanie, wlasciwie to jest moj "shell" okienny.

No, u mnie też często nie było, jednak, jak każdy program, potrafi się popłakać przy dużym obciążeniu. A bywało, że potrafiłem mu dać bardzo mocno w kość.

część  wprowadzonych zmian siedzi "w tle".

co *waznego* ?

Polepszenie stabilności, szybkości, drobne modyfikacje interfejsu, lepsza obsługa archiwów (muszę sprawdzić, czy nie dodano dekodowania 7z, bo chyba na jednym kompie wszedł mi w archiwum, mimo, że nie pamiętam, by tam była wtyczka; kodowania nie ma samodzielnie), np. najnowsze rozwiązanie RAR, zaimplementowane. Podaję to, z czego ja sam korzystam, więc wszystkiego nie przytoczę. Istotnych zmian od pierwszej ósemki tak wiele nie było, przynajmniej dla mnie, ale poszło na plus. Jak napisałem, nie wszystko widać na zewnątrz. Natomiast na minus, zdecydowanie, brak działania pluginu RamCopy, brakuje mi tego (TC ulega zmrożeniu i trzeba go ubijać). Można kombinować ustawieniami buforowania, ale średnio mi to wygodne.

Także wyszukiwanie można
odpalić w  osobnym procesie,

a to ciekawe, teraz widze.

Na razie nie korzystałem, ale w sumie, jeśli proces szukania ma się zbiesić i nie zablokuje to reszty programu, to jestem ZA.

Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"