Re: [WINNT] Stary program i Win10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Stary program i Win10
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: 19 Nov 2016 12:20:02 GMT
HF5BS <hf5bs@jo.pl> wrote:

> To ja sobie wybieram system i jeśli się
> to M$ (broń Boże, nie piję do ciebie) nie podoba, to niech M$ z
> przeproszeniem, spierdala w pizdu. Linuxów jest od zaj...nia.

Wiesz że jeśli w takim kontekście piszesz o Linuksie to albo nie masz
pojęcia o nim albo wychodzisz na hipokrytę? Dla informacji na Linuksach
także pracujesz na obniżonych uprawnieniach i tam nie wystarcza
kliknięcie aby uruchomić program na podwyższonych. Tam musisz wpisywać
hasło w najlepszym przypadku w graficznym dialogu, a zazwyczaj po prostu
musisz w konsoli wpisać sudo nazwa_pliku_wykonywalnego.

--
Piotr Borkowski