Re: [WINNT] Identyfikacja kompurtera?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Identyfikacja kompurtera?
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Fri, 11 Nov 2016 21:53:47 +0100
W dniu 2016-11-11 o 20:00, Budzik pisze:
Użytkownik Animka animka@tonieja.wp.pl ...

Jeśli używasz Hamstera to hamster jest tylko pośrednikiem w
wysyłaniu z Twojego czytnika.
No co ty nie powiesz...

Ale spróbuje jeszcze raz wytłumaczyc - cała rozmowa tyczy sie
programów pocztowych a ja do newsów uzywam innego programu niz do
poczty. Kapisz?

Tak, by może.
A jakiego programu używasz do newsów i jakiego do poczty?

do newsów xnewsa podpietego pod hamstera + mine-proxy +
sygnaturkowiec do poczty - The Bat.

Toteż napisałam Ci, że w Twoich postach widzę ikonę XNews.
W e-mailu widziałabym ikonę The Bat.

Nie rozumiesz, ze to była uwaga oderwana w 100% od tematu dyskusji?
to tak, jak ja bym napisał, ze w Twoich postach widze podpis Animka.
Albo ze dzis słonce wzeszło o godzinie...
Niby prawda, ale czy cokolwiek wnosi do dyskusji?

Trzeba było nie wycinać na co odpowiadałam. Pisałam o programie pocztowym.
Wróć na początek.
Juz definitywnie postanowilam, że ani jednego Twojego posta nie przeczytam.
Koniec.

--
animka