Re: [WINNT] Identyfikacja kompurtera?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Identyfikacja kompurtera?
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Sun, 6 Nov 2016 21:43:56 +0100

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA6B7C6BBD2C60budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
Często w odbieranych e-mailach pojawia się komunikat:
"Niektóre obrazy zostały zablokowane, aby zapobiec
w zidentyfikowaniu tego komputera przez nadawcę.
Kliknij tutaj, aby pobrać obrazy."
Co to tak naprawdę znaczy? Co mi grozi jeśli nadawca
zidentyfikuje mój komputer i na czym ta identyfikacja
polega?

Jaki program daje ci taki komunikat?
Fajna sprawa, mysle ze docelowo zmniejszajaca ilosc spamu.
PS No dobra - Outlook Epress :)

To mnie rozczarowałes bo tego uzywac nie bede :)

To kombinuj, ja tylko przedstawiłem metodę, którą osiągnąłem dany efekt. :P

Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"