Re: [WINNT] Identyfikacja kompurtera?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Identyfikacja kompurtera?
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: Fri, 11 Nov 2016 19:00:27 +0000 (UTC)
Użytkownik Animka animka@tonieja.wp.pl ...

> Toteż napisałam Ci, że w Twoich postach widzę ikonę XNews.
> W e-mailu widziałabym ikonę The Bat.

Nie rozumiesz, ze to była uwaga oderwana w 100% od tematu dyskusji?
to tak, jak ja bym napisał, ze w Twoich postach widze podpis Animka.
Albo ze dzis słonce wzeszło o godzinie...
Niby prawda, ale czy cokolwiek wnosi do dyskusji?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także