W dniu 2016-11-28 o 18:29, artiun pisze:
W dniu 2016-11-28 o 18:04, Animka pisze:
W dniu 2016-11-28 o 01:50, artiun pisze:
Do Animki. Jeśli internet jest to oznacza, że komunikacja
Internet->router->komp chodzi, więc nic nie trzeba kombinować, do
konfiga
routera przez wifi się nie dostanę bo jego ustawienia na to nie
pozwalają.
Czyli Lan-u i kabli do Lan-u nie posiadasz. Swojego IP nadanego przez
router
nie znasz.
Mam i kabel i znam ip.
Korzystasz z internetu tylko po WiFi.
teraz tak.
Czy bramka oprócz routera też jest?
To niby gdzie jest ta brama jak nie na routerze?
Pytałam o bramkę internetową, brama to brama.
Do routera mialam podpięte 2 kable do internetu. Jeden-komputer-router,
drugi router-gniazdko do internetu (w ścianie) oraz kabel od bramki
internetowej.
Obecnie z routera i bramki internetowej nie korzystam, bo przez bramkę
nie dzwonię, a router mam w urządzeniu od UPC.
Otwierasz przeglądarkę, w adresie wpisujesz IP routera. Powinno pokazać
sie okno logowania.
Jak nie znasz hasła to np. po zresetowaniu routera wpisujesz h: admin,
login: admin.
Każdy ma pod nosem swój sprzęt, swoją konfigurację i trudno
odpowiedzieć jak
się czegoś nie widzi.
Też nie mam (ktoś poprosił o pomoc), niedziela, chciałem szybko zrobić
by działało i działa.
Może ta strona coś podpowie:
http://www.tp-link.com.pl/faq-87.html
Nie mieszaj, proszę Cię. Przeczytaj pierwszy mój post. Potem
uściślenia, nie czytaj tylko ostatniego, bo nic nie zrozumiesz (co
widać - nie masz wglądu w całość).
Nie widzę sensu powtarzać czegoś co masz pod nosem.
Będzie normalny dzień, nie niedziela i sytuacja awaryjna. Wtedy
podjadę do gościa i zabawię się z tymi sprzętami. Męczy mnie to
trochę, spotkałem się z takim czymś po raz pierwszy. Dobrze, że router
miał/ma uruchomione wifi. Nie chciałem robić resetu ze względu na brak
papierów login/hasło.
--
animka
|