Re: [WINNT] router - kabel - win 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] router - kabel - win 10
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Mon, 28 Nov 2016 01:50:02 +0100
W dniu 2016-11-27 o 20:16, PiteR pisze:
 ...:::WISKOLER:::... pisze tak:

nieprawda, komp dostaje pierwszy wolny adres, czyli 1

Nie 1 tylko 2. Jeśli router ma bramę 192.168.1.1 to żaden komp nie
może z DHCP dostać takiego adresu.

Czytanie ze zrozumieniem sie kłania

brama jest 192.168.1.254 więc komp może dostać 192.168.1.1

Nie dopisałem. Bo musiał bym wszystko. ten sprawdziłem z kablem
(192.168.1.254 - podany jako default gateway) brak połączenia w przeglądarce, ping (host nie odpowiada). Fakt po uzyskaniu połączenia przez wifi już nie sprawdzałem. Nie chciałem robić resetu routera, bałem się, że gość nie ma hasła do netii (zgubił, nie pamięta, gdzieś było w papierach.. w ten deseń). Do Animki. Jeśli internet jest to oznacza, że komunikacja Internet->router->komp chodzi, więc nic nie trzeba kombinować, do konfiga routera przez wifi się nie dostanę bo jego ustawienia na to nie pozwalają.
Zestawienie tylko router->komp nic tu nie zmienia.

--
Artur