W dniu 2016-11-28 o 18:04, Animka pisze:
W dniu 2016-11-28 o 01:50, artiun pisze:
Do Animki. Jeśli internet jest to oznacza, że komunikacja
Internet->router->komp chodzi, więc nic nie trzeba kombinować, do konfiga
routera przez wifi się nie dostanę bo jego ustawienia na to nie pozwalają.
Czyli Lan-u i kabli do Lan-u nie posiadasz. Swojego IP nadanego przez router
nie znasz.
Mam i kabel i znam ip.
Korzystasz z internetu tylko po WiFi.
teraz tak.
Czy bramka oprócz routera też jest?
To niby gdzie jest ta brama jak nie na routerze?
Każdy ma pod nosem swój sprzęt, swoją konfigurację i trudno odpowiedzieć jak
się czegoś nie widzi.
Też nie mam (ktoś poprosił o pomoc), niedziela, chciałem szybko zrobić by
działało i działa.
Może ta strona coś podpowie:
http://www.tp-link.com.pl/faq-87.html
Nie mieszaj, proszę Cię. Przeczytaj pierwszy mój post. Potem uściślenia, nie
czytaj tylko ostatniego, bo nic nie zrozumiesz (co widać - nie masz wglądu w
całość).
Nie widzę sensu powtarzać czegoś co masz pod nosem.
Będzie normalny dzień, nie niedziela i sytuacja awaryjna. Wtedy podjadę do
gościa i zabawię się z tymi sprzętami. Męczy mnie to trochę, spotkałem się z
takim czymś po raz pierwszy. Dobrze, że router miał/ma uruchomione wifi. Nie
chciałem robić resetu ze względu na brak papierów login/hasło.
--
Artur
|