Re: [WINNT] XP nie chce wystartować

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP nie chce wystartować
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Thu, 27 Oct 2016 19:51:32 +0200
W dniu 2016-10-27 o 18:44, HF5BS pisze:

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości
news:58121005$0$653$65785112@news.neostrada.pl...
Ano widzisz. Zresztą, wystarczyło jakimś progsem do partycji zrobić
konwersję z logicznej na podstawową, to trwa kilka/naście sekund.

artiun.cba.pl/tmp/CEWinXP.jpg
Działał, działa i będzie działał. Porównaj kolory!
O tym napisałem 2,3 posty wyżej.

Wychodzi na to, że sam system, nago, to jak Windows 95, a nawet DOS 6.0,
potrafi działać na partycji z blokami 64kB, ale już nie odpali. No i
narzędzia odmawiają pracy, poprzez wypierniczenie się.
Nie motaj... bo sobie bubu robisz.
Odpalę w11, w95, w98, DOS'a... na NTFS. Wstecznie (nie odpalę nowszych systemów poniżej NTFS, wyjątek - jeśli uruchamiam linux na extX poprzez lilo lubo GRUB'a) Mam dowód, właśnie przez GRUB'a (windowsowego):

multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="[C] Windows XP SP3 [MX 8.1]" /NoExecute=AlwaysOff /fastdetect
C:\CMDCONS\BOOTSECT.DAT="[C] Windows Recovery Console" /cmdcons
C:\grldr="[C] GRUB Multi Tools (bootable)"

Może nie jasno, ale ktoś pyta i oczekuje prostej odpowiedzi. Umiesz odpowiedzieć, odpowiedz. Nie to nie rób komuś z mózgu gąbki!!!!

Masz dowód, że jak napisałem działa w 3 czasach (był, jest, będzie) działał na tym co wg grafiki.
Zbadam to przy okazji, bo muszę dojść, jak to konkretniej wysterować. A
tymczasem zapalę 6 bit w bajcie atrybutów jakiegoś Bardzo Ważnego Pliku.
(chodzi mi o sytuację, gdy nie da się z pena/innej pamięci, skopiować jakiś
plik). I zadzwonię do Usterki, by zawołali jakiegoś fachurę, co to rozkmini :)
Tymczasem jednak pozostanę przy podstawie, a woluminy rozszerzone będę po
prostu linkować. O ile się dadzą.
Kombinuj dalej, to akurat jest dobre. Bo potem sobie 'może' przypomnisz jakie głupoty wypisujesz. Temat prosty. O czym była mowa, czy GRUB jest jako bootloader (linuxa) i jak zrobić start windows. Poprzez GRUBA odpalę z pena co chcesz - linuxa, instalki win, liveCD.
Jaki bit, zapal lepiej żarówkę w głowie.
Nie da się to parasola (w miarę dużego) w d.. otworzyć, (ps. sprawdzić czy nie gey - za Mis'iem) :) A dowód na zmianę bitów z konsekwencjami - no cóż przykład poproszę - POWAŻNIE - inaczej studnia (PLONK inaczej)!

--
Artur