Re: [WINNT] XP nie chce wystartować

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP nie chce wystartować
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Thu, 27 Oct 2016 18:36:52 +0200

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomości 12ywah44s82tj.14oe7q5mnyczp.dlg@40tude.net">news:12ywah44s82tj.14oe7q5mnyczp.dlg@40tude.net...
Dnia Thu, 27 Oct 2016 14:28:00 +0200, HF5BS napisał(a):

Niemal napewno tak. XP musi leżeć na partycji podstawowej.
Tak? A leżał na takiej pół roku i nic mu nie wadziło...

No właśnie, zaczęło. Więc celem eliminacji ryzyka, lepiej chyba jednak położyć go na podstawie?

Ano widzisz. Zresztą, wystarczyło jakimś progsem do partycji zrobić
konwersję z logicznej na podstawową, to trwa kilka/naście sekund.
Mądraliński :) Ciekawe jakim? Pewnie mi zaraz powiesz żeby użyć PQ z

Power Quest Partition Magic? Jeszcze czego... Ten progs ma za dużo ograniczeń i pluskiew, aby robić nim wrażliwsze dane.

Hirensa 8.5, nie? Tylko mi wytłumacz czemu ten hirens nie chce się
uruchomić na mojej maszynie.

Hiren nie...
https://www.partitionwizard.com/free-partition-manager.html (No i w ogóle kliknij w "products") Po kliknięciu DL pojawi się kolejne okno, niepotrzebne do naszych celów, kontrolka pobierania pliku pojawi się pod spodem. Program darmowy, o możliwościach całkiem wystarczających, włącznie z dyskami GPT i dostrajaniem do SSD. Można zainstalować na obrabianej partycji, wtedy po zatwierdzeniu akcji nastąpi restart w specjalnym trybie i program wykona zadanie. Jeszcze mnie nie zawiódł, a dzięki odpowiedniemu algorytmowi pracy, niektóre operacje, co inne "resizery" potrafią robić kilka godzin, PW czasem wykona w kilkadziesiąt sekund, do kilku minut, różnie, odbywa się to kosztem niewielkiej niedokładności, kilka(naście) MB góra. Jest to opcja, odptaszalna przed zatwierdzeniem.

Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"