Re: [WINNT] Problem z nagrywaniem DVD video

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z nagrywaniem DVD video
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Wed, 26 Oct 2016 00:20:35 +0200
Marek w news:nuoh2a$fbt$1@news.icm.edu.pl
Zmieniłem producenta płyt na TDK

moze, ale tylko moze - konkretny producent byc nie ok dla playera; z tym, ze to nie znaczy , ze teraz *tylko* TDK...

a dzięki programowi jaki mi wskazałeś ifoedit przeanalizowałem czym różnią się kodowania obrazu i dźwięku

podrzucajac ten soft mialem na mysli daleko bardziej idaca ingerencje w strukture plyt, ktore nie graja - jest tam wrecz operacja (podalem te funkcje) poprawiajaca strukture *wszystkich* plikow w video_ts (wszystkich poza vob). a format np. audio w dvd jest do szybkiego podejrzenia i porownania chocby w prostym (i dobrym) *mediainfo* , spod ppm (w plikach vob)

Nero Video.

kazdy soft nero do kodowania video dvd tworzy plyty: udf i... ja znam softy nero z wynikowego kodowania = ac3

Różnica było w dźwięku. Płyty video kupione w sklepach mają dźwięk niekodowany LPCM. Nero AC3 dawał. I na tym leciwy odtwarzacz wymiękał :-)

kupowane maja lpcm w sensie: wszystkie?  to co ja mam kupowane? :)
ac3 powodem (jednym z)? jakiz to player, ktory wywala sie na ac3? ac3 to jeden ze standardow formatu, kodowania audio w dvd (poza nim: pcm, lpcm, dts, mp2). dziwne...