Re: [WINNT] Problem z nagrywaniem DVD video

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z nagrywaniem DVD video
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Sat, 22 Oct 2016 22:00:14 +0200
Marek w news:nudug4$tn2$1@news.icm.edu.pl
[..............]
1. Czy jest jakieś narzędzie dla Windows, które potrafi wyświetlić
informacje o danym dysku video DVD? Dążę do tego by porównać płytę
"sklepową" z płytą nagraną w Nero Video by ustalić jakie są między nimi
różnice. Sam nie wiem czego potrzebuję ale chciałbym poznać powód
niekompatybilności. Zapewne kodowanie, wersja UDF itp.

np. IfoEdit;
przy pewnej starannosci w poznaniu tego softu - masz dobry podglad, np.
porownawczy dla plyt.
a wczytujac pierwsze vts.ifo z plyty dvd + "get vts sectors" - mozna (w
sumie - automatycznie) tak poprawiac strukture plyty, by dala sie dobrze wypalic.

oczywiscie: zastosowan ifoedit jest wiele, b. pomocne np. przy reperacji
wszelkich plikow "txt" w strukturze dvd.

2. Czy możecie polecić mi jakiś soft pozwalający na nagranie płyt video
wraz z menu początkowym? Mile widziany wybór gotowych szablonów menu.

np. dvdFab