[WINNT] XP nie chce wystartować

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] XP nie chce wystartować
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sun, 23 Oct 2016 13:41:47 +0200
Witam
Po pewnych manewrach związanych z instalacją różnych linuksów (a tym
samym grubów) na obu moich dyskach przestał się uruchamiać mój XP.
Zgłasza że nie może znaleźć hal.dll albo on jest popsuty. No, banalne,
pomyślałem i prędko zrobiłem fixboot i fixmbr. Niestety, kicha :) No
więc sprawdziłem rzeczywiście czy jest ten hal.dll. Oczywiście był ale
dla pewności go zmieniłem na wyskubany z płyty instalacyjnej XP.
Niestety dalej bez skutku. No to co mogę jeszcze zrobić by odzyskać ten
XP?
--
Jacek
I hate haters.