[WINNT] TeamViewer - domowy użytek

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] TeamViewer - domowy użytek
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Sat, 22 Oct 2016 21:05:36 +0200

Wersja TV ostatnia.
Mam 2 kompy podłączone kablem sieciowym.
Po zakończeniu połączenia z drugim kompem pojawią się na nim podziękowania za korzystanie... Ten drugi służy także za monitoring (kamerka internetowa z programem ContaCam). I w tym momencie jest problem - komunikat zasłania okno podglądu, trzeba do niego podejść i kliknąć OK. Jednak drugie połączenie i rozłączenie nie powoduje już wyświetlania powyższego komunikatu.
[1] To jakiś błąd czy tak ma być?

[2] Nie rozumiem do końca jak działają ustawienia Dodatki->Opcje->Ogólne dotyczące sekcji "Ustawienia sieci" -> "Przychodzące połączenia LAN",
dokładniej jak rozumieć: nieaktywne, zezwól, zezwól wyłącznie???

[3] Chodzi mi o info, czy ma to z pkt [2] wpływ na połączenie (pakiety lecą przez internet czy lokalnie)?

--
Artur