[WINNT] xp,.problem ze sterownikiem (368.81)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] xp,.problem ze sterownikiem (368.81)
From: john Stone <profesor.fir@gmail.com>
Date: Fri, 21 Oct 2016 09:42:56 -0700 (PDT)
mam dosyc stara i slaba karte nvidia gt 610 (ale ogolnie dziala nie spotkalem
gry ktora by nie dzialala)..

ogolnie przepialalm jakis czas temu dysk c na czsty na ktory zainstalowalem xp
sp3 - i gralem na tym w lola (nawet nie pamietam jaki instalowalem wtedy po tej
instalacji sterownik, czyzby zaden? nie pamietam) - lol dzialal (w nic innego
na tym dysku nie gralem) ale jakas inna gra ofline mi nie dzialla wiec
sciagnalem ostatni jaki wyskoczyl z netu (ze stronki nvidii - 368.81)

przy instalacji pojawialy sie 'monity') ze nie jest costam autoryzowane przez
winxp (ale o ile kojarze to dodyc normalne przy nadpisywaniu istotnych
sterownikow wiec bralem 'pozwol') - (chyba pamietam ze byly te monity przy
nadpisywaniu nvidia_compiler i sterownika dzwieku hd)

problem jest taki ze o ile ogolnie system dziala to gdzies tak raz na dzien mam
crash (ktory sie objawia roznie, ale najczesciej totalnym freezem, czasem
bluescreenem, czasem przeskokiem do 640x480 w 256 chyba kolorach)

pytanie co z tym teraz zrobic? tnx za jakies hinty