Re: [WINNT] [OT] Czcionka środowiska w GIMP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] Czcionka środowiska w GIMP
From: goomish <tomasz.zenger@gmail.com>
Date: Fri, 21 Oct 2016 10:36:05 -0700 (PDT)
W dniu piątek, 21 października 2016 19:17:14 UTC+2 użytkownik artiun napisał:
> Poniżej zrzut z przykładowego okna GUI GIMP'a.
> Na obu komputerach jest XP SP3.
> Na obu czcionka systemowa jest prawidłowa tzn. taka jak w górnym oknie.
> Natomiast czcionki GUI GIMP'a na obu komputerach różnią się.
>
> Nie wiem dlaczego co jest tego przyczyną (może konfiguracja GIMP'a)?
> Nie mogę znaleźć info o podanym problemie, głównie dlatego, że
> wszystko co podaje google dotyczy instalacji dodatkowych czcionek
> w GIMP'ie (użytkowych).
>
> Zna ktoś odpowiedź/podpowiedź w jaki sposób uzyskać w GUI czcionkę
> systemową?

> [...]

Sprawdź motyw i/lub poprawność/obecność instalacji GTK+.Chociaż... od dłuższego
już czasu instalki GIMPa mają to wbudowane i niespecjalnie trzeba sobie tym
zaprzątać głowę...
http://graphicdesign.stackexchange.com/questions/26989/how-do-you-change-the-default-font-of-gimp-in-windows
http://juneyourtech.blogspot.com/2011/01/gimp-26-ui-text-too-small.html