Re: [WINNT] Aktualizacje windowsów

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Aktualizacje windowsów
From: Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
Date: Thu, 20 Oct 2016 18:15:36 +0200
Proces JaNus <bez@adresu> zwrócił błąd:

> Wpierw nie zajarzyłem, ale przeczytałem dalsze Twoje wyjaśnienia, i
> widzę, że źle to zapisałeś, powinno być:
> ALT + Spacja, a dopiero *potem* (osobno!) N

U mnie działa jak nacisnę trzy na raz, bo mam szybkiego kompa, ale tak
jak pisałem tu chodzi właśnie o wywołanie menu i wybór z niego. Nie
napisałbym jednak że "osobno", bo przecież w momencie naciśnięcia N
trzymasz już ALT+Spacja, czyli wszystkie naraz. To się nie różni od
naciskania np. CTRL+C żeby coś skopiować w edytorze.

> (Ale w polskojęzycznej wersji to nie 'n' lecz 'm'!)

Nie mam polskojęzycznego Windowsa to nie miałem jak sprawdzić. Jednego
XP "spolszczyłem" service packiem, ale skróty działają tak samo jak
wcześniej (może dlatego, że menu teraz jest pomieszane
angielsko-polskie).

> Ooo to-to, właśnie to-to! Po pierwszym użyciu zmniejsza (z maxa na
> midi), po drugim z "midi" na task-bar. Używając strzałki w górę mamy
> odwrotnie: nul (tylko na task barze) —> midi —> full

No, na mojej windzie niestety to nie działa. Ale miałem takie, na
których działało.

--
Saiko Kila
Że zawsze byłam tą jedyną, tylko wpadł w złe towarzystwo, twoje i tego