Re: [WINNT] Aktualizacje windowsów

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Aktualizacje windowsów
From: suryga@gmail.com
Date: Sat, 15 Oct 2016 07:33:43 -0700 (PDT)
W dniu sobota, 15 października 2016 16:02:34 UTC+2 użytkownik Grzegorz
Niemirowski napisał:

> Jaką aktualizację? Poprawki czy upgrade do W10?
Aktualizacji.

W tym momencie w ustawieniach mam
"
Pobierz mi aktualizacje ale pozwól mi je wybrać czy zainstalować
"

A teraz sprawdziłem że mam całą listę aktualizacji
dla windows defender KB915597 trzy razy w tym miesiącu
a dla win7 KB3182203 w opisie jest coś o zmianie czasu w nowosybirsku

i wiele wiele innych

Wiec jak to jest?