[WINNT] W10 zapamiętywanie i przywracanie ustawień systemu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] W10 zapamiętywanie i przywracanie ustawień systemu
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 02 Oct 2016 13:26:08 GMT
ZTCW W10 po każdym większym updacie (jak Anniversary) przywraca
(domyślne) ustawienia - czyli zmienia to co, ktoś sobie wyrzeźbił.
Chodzi mi o program/skrypt, cokolwiek, czym można zrobić kopię swoich
ustawień, a potem szybko je przywrócić, kiedy Windows je pozmienia.
Jeszcze lepiej, gdyby ten program sam tego "pilnował" - mam na myśli
usera niezaawansowanego, któremu się coś poustawia. Dlatego żeby nie
musiał sam zagłębiać się we wszystkie ustawienia przydałby się taki fix.
W sumie mam na myśli głównie opcje związane z prywatnością, zachowaniem
appek itp.

  • [WINNT] W10 zapamiętywanie i przywracanie ustawień systemu, pueblo <=