[WINNT] Erunt na W10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Erunt na W10
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 02 Oct 2016 13:14:46 GMT
Znana pewnie co niektórym aplikacja do backupu rejestru - ERUNT. Ma opcję
- skrót w autostarcie - robienia kopii przy uruchomnieniu. Na W10(konto
administratora) nie chce to działać, czyli nie tworzy automatycznie
żadnych kopii. Ustawiałem tryby zgodności, uruchamianie jako
administrator we właściwościach itp. Co dziwne, kiedy odpalam ten skrót
ręcznie - działa.
Wrzuciłem to zadanie to harmonogramu zadań i znowóż chce działać
(wyzwalacz) tylko przy logowaniu, a nie uruchamianiu i do tego nie działa
prawidłowo, bo zastępuje poprzednią kopię pomimo przełącznika do
utrzymywania kopii z określonej liczby dni.
Konto administratora, ale zdarza się że nie ma dostępu tu i tam - trzeba
dodatkowo potwierdzać, więc to nie jest ten uberadmin. Czy to jest
problemem?

  • [WINNT] Erunt na W10, pueblo <=