Re: [WINNT] bzdura odnośnie XP i 7 wyższych

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] bzdura odnośnie XP i 7 wyższych
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Sun, 2 Oct 2016 15:45:39 +0200

Użytkownik "maniek" <spam@spam> napisał w wiadomości news:57ee548b$0$14031$b1db1813$1367588f@news.astraweb.com...
"HF5BS" news:npvqdc$u64$1@node2.news.atman.pl

OK, po chu...k zmieniać? Nazwijcie mnie staroświeckim ortodoksem.

Wyłamujesz się z oślego pędu świata na betonową ścianę, nieładnie!
http://www.youtube.com/watch?v=YitGGy4hUnY

To niech świat się rozbija na tej ścianie, ja wolę sobie pokorzystać bez zobowiązań. Mam wiekowy już, duży OTV LCD Samsunga, od nowości jego jedynym uszkodzeniem było przepalenie się transformatorka WN w inwerterze. Inną usterką jest zakurzenie podświetlenia matrycy, ale tego na razie nie chcę robić, wolę zakurzony obraz, niż jego brak, gdy przy czyszczeniu coś uszkodzę. Aha, transformatorek jest, ten tego, od LG, jako taki go kupiłem, na szczęście podpasowało po numerze i zadziałało. A kończąc, nigdy "Ejpła", dla mnie to fejzbukowaty przerost formy nad treścią. Mój telefon ma działać. I działa. A to, że się pół świata podnieca oferowanymi bajerami? Ja wolę się podniecić ładną, zdrową, jędrną, cycatą babką :)

Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"