Re: [WINNT] Windows 10 się zawiesza.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 się zawiesza.
From: Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru>
Date: Thu, 29 Sep 2016 20:50:50 +0200 (CEST)
"marfi" <marfi�@bb.onet.pl> Wrote in message:

> Sugerujesz W95???

Przesada, raczej od XP w górę, XP powinien wystarczyć, wątpię żeby
 poważne oprogramowanie wymagało minimum czegoś wyżej niż
 XP.

> Już lepiej W98 - czasem używam wirtualnych W98 jako środowisko dla LM90:)

W98 to jeszcze nadbudówka DOS, więc przesadza, rzeczywiście trzeba
 przyznać, że SKOK od w9x do w2000 do była istna REWOLUCJA,

 rzeczywiście Microsoft wtedy ZBUDOWAŁ OD PODSTAW całą nową
 technologię, kupę uczciwej roboty wtedy w to wpakował, to był
 PRZEŁOM.

Ale niestety od w2000 kolejne wersje Windows coraz mniej nowego
 miały do zaproponowania, coraz więcej inwestowali jedynie w
 wygląd

>  Czym się różnią "kaprysy monopolisty" od "wirtualnych kaprysów
> monopolisty"?

Wewnątrz maszyny wirtualnej Windows jest pod pełną kontrolą i jego
 kaprysy mają nikłe znaczenie:

 zawsze można go ZRESETOWAĆ,
 w międzyczasie robiąc sobie inne rzeczy na Linuksie na
 oprogramowaniu co chodzi na Linuksie,

 można dowolnie zrobić SNAPSHOT, w dowolnym momencie zapamiętać
 stan maszyny i Windows w niej, i wrócić po resecie do tego
 momentu,

 można mieć uruchomionych kilka maszyn z Windowsem naraz, i każdą
 z nich w dowolnym momencie zlikwidować jeżeli Cię wkurza
 :)

Jak widać monopol WIRTUALNY to jak monopol w więzieniu, jak
 zjawisko laboratoryjne, w warunkach izolacji podglądasz sobie
 bezpiecznie co się tam dzieje, jak Ci się coś nie spodoba wówczas
 podajesz to utylizacji i idziesz dalej

> W8.1 jako host sprawuje się u mnie bezbłędnie.

I tak żadnemu Linuksowi do pięt nie dorasta, dotąd jedyną przewagą
 Windows były programy które nie miały odpowiedników pod Linux,
 ale pojawienie się stabilnych maszyn wirtualnych rozwiązuje ten
 problem całkowicie!

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/