Re: [WINNT] Windows 10 się zawiesza.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 się zawiesza.
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Wed, 28 Sep 2016 00:13:08 +0200
On Tue, 27 Sep 2016 11:07:31 +0200, Marcin G. wrote:

> Na prywatnym HP ProBook 6570b miałem ten sam objaw może 2 razy w ciągu
> ostatnich 2 miesięcy (również W10 Pro x64 aktualizowany z W7 Pro x64).
> Jaka może być przyczyna, ktoś się spotkał z podobnymi objawami?
> Chyba zrezygnuję z wiecznej bety (W10) i wrócę do Windows 7.
> Pozdrawiam,
> Marcin G.

Używam intensywnie Win10 od dnia premiery. Uważam, że z każdą kolejną
aktualizacją jest coraz mniej stabilny i coraz mniej konfigurowalny.
Chętnie bym uciekł na coś innego, ale ucieczka w przeszłość (Win7) to słaba
alternatywa. Mam w planie potestować WINE i sprawdzić czy kilka ważnych dla
mnie apek w nim biega, jeśli testy przejdą pozytywnie to być może pójdę do
Minta :-)

--
pozdrawiam
Roman Tyczka