Re: [WINNT] Windows 10 się zawiesza.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 się zawiesza.
From: miab <miwa14@wp.pl>
Date: Tue, 27 Sep 2016 12:47:57 +0200
W dniu 2016-09-27 o 12:46, miab pisze:
W dniu 2016-09-27 o 12:12, Marcin G. pisze:
Użytkownik "Marcin G."  napisał w wiadomości grup

Użytkownik "miab"  napisał w wiadomości grup

> Czy dzieje się to w trakcie używania konkretnych aplikacji?
>
> miab

Jak było wcześniej nie pamiętam, ale wczoraj dwukrotnie zdarzyło się
to podczas korzystania z Chrome.

W sumie to poza nim było też w tle odpalonych kilka innych aplikacji.

Mi to w jednym komputerze zdarzało się na Outlook 2016.
Zaktualizowałem W10 do najaktualniejszego stanu podobnie jak Office 2016
i wyłączyłem akceleracje GPU w Outlooku i na razie się nie zawiesza.
Miałem jeszcze podejrzenie że może się to brać od driverów (starych albo
źle napisanych) radiówek myszki i klawiatury Logitech-a.
Może w Chrome też jest akceleracja GPU?

... a jeszcze drivery grafiki Intel-a do najnowszych.

miab