Re: [WINNT] [W10] BSOD - PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [W10] BSOD - PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
From: Piotr aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu>
Date: Mon, 19 Sep 2016 14:47:41 -0000 (UTC)
Dnia Mon, 19 Sep 2016 13:00:02 +0000, Piotr B. [pb2004] napisał(a):

> Zacznij od podłączenia tylko dysku z systemem i spróbuj automatycznej
> naprawy.
Automatycznej naprawy to ja próbowałem już na samym początku.

> Zamiast jakimś Linuksowym wynalazkiem sprawdź system plików chkdsk.
ntfsfix w zupełności wystarczał żeby system plików był do użycia. A chkdsk
nic nie pokazywał.

Przez chwilę miałem niebieski ekran po świeżej instalacji podczas
instalacji sterowników. Dwa urządzenia mam(miałem) bez sterowników:
koprocesor i coś niewykrytego (co aktualnie się zainstalowało). Do płyty
Asus W3N WS nie ma sterowników na W10. A sam system nie ze wszystkim
sobie poradził. Podobnie jak dla karty TP-link używałem/użyłem
sterowników z poprzednich systemów.
Jakkolwiek z mojej strony EOT. Dzięki za uwagę.

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com