[WINNT] [W10] BSOD - PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] [W10] BSOD - PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
From: Piotr aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu>
Date: Sun, 18 Sep 2016 19:56:13 -0000 (UTC)
Witam
Windows10 Prof i dzisiaj zaczął mnie witać BSOD i komunikatem:
#v+
:(
Komputer napotkał problem i należy go uruchomić ponownie. Komputer można
uruchomić ponownie.
Aby dowiedzieć się więcej, można później wyszukać w trybie online ten
błąd: PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA.
#v-

Pamięci sprawne, przetestowane memtestem. Dyski też w porządku.

Co było zmieniane:
Dzisiaj chciałem przetestować dysk znajomego: Seageate Expansion desktop
drive. Rozebrałem obudowę żeby dostać się do dysku, po czym wpiąłem go
płyty głównej, wypinając moje 3 dyski, żeby się przez przypadek nie
pomylić.
Po jakimś czasie wypiąłem ten dysk i wpiąłem moje dyski z powrotem.
Windows10 już się nie uruchomił.
Innych zmian nie było. W samym systemie też nic nie zmieniałem (bo
aktualnie jest w projekcie el quatro i męczę Wiedźmina).

Zauważyłem że zmieniła się kolejność dysków w BIOSie, ale poprawiłem to i
jest jak było na początku.
1. SDD na systemy
2. HDD na dane + plik wymiany + katalog użytkownika który jest
podlinkowany do c:
3. HDD na backup
Nie wiem czy to mogło mieć wpływ na ten BSOD.

Backup zrobiony zaraz po zainstalowaniu więc na razie się wstrzymuję z
odzyskiwaniem. Na razie skorzystałem z opcji systemowej przywracania do
danego punktu ale nie pomogło.

Za bardzo nie wiem co spowodowało że W10 nie chce wystartować. Jak dla
mnie za mało informacji. Nie startuje też w trybie awaryjnym.

Włączyłem tryb rejestrowania i będę teraz szukał czegoś więcej.

Na tym samym komputerze jest Linuks, który startuje bez problemu.
Pomijając sprawę, że na partycjach ntfs musiałem wykonać ntfsfix żeby je
zamontować.

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com