Re: [WINNT] [W10] BSOD - PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [W10] BSOD - PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
From: Piotr aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu>
Date: Sun, 18 Sep 2016 23:46:23 -0000 (UTC)
Dnia Mon, 19 Sep 2016 00:09:43 +0200, Animka napisał(a):

> Ustawiłeś w BIOS-ie który dysk jako pierwszy (ten z systemem) ma
> startować?
Gdybym tego nie ustawił to bym w ogóle nie wystartował systemu i nie
miałbym BSOD. Więc tak, ustawiłem.

> Jeśli chodzi o litery dysków to można je sobie zmienić.
No właśnie nie jest w 100% pewien czy linia poleceń z dysku
instalacyjnego i diskpart ma wpływ na system z dysku. Niby po restarcie
zmiany były, ale co widział system że zrzucał BSOD to nie wiem.

Zastanawiam się dlaczego firma tak kurczowo trzyma się lakonicznego opisu
błędu?

Biorąc pod uwagę że po odzyskaniu dalej mam BSOD ale z innym błędem,
aczkolwiek to już moja wina, wziąłem się za ponowną instalację. Stary
obraz mam i mogę do niego później wrócić żeby sprawdzić co było nie tak.

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com