Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???
From: Trybun <CheIli@jachu.ru>
Date: Thu, 8 Sep 2016 19:21:13 +0200
W dniu 2016-09-06 o 19:18, PM pisze:

To jakąś dziwną politykę prowadzi ten "małomiętki"... Po co te podchody,
czy nie lepiej usprawnić aktualizacje online?

No właśnie teraz "usprawni" tak że będą pakiety, tyle że bez możliwości wyboru co on będzie zawierał :P

Jednym słowem - użytkownik dla systemu a nie odwrotnie...

Gdy przed jakimiś 10ma laty czytałem opinie w których użytkownicy wykazywali wyższość Linuksa nad WinXP, to miałem ich za nawiedzonych fanatyków. Teraz gdy mam do wyboru Win7/10 i Linucha to autentycznie widzę wyższość OpenSuse nad nimi.