Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 2 Sep 2016 22:37:47 +0200
Dnia Fri, 2 Sep 2016 05:43:59 +0100, PM napisał(a):

> Właśnie dlatego proponuje zrobić sobie zintegrowaną instalkę, swoją
> drogą ciekawe jak się zachowuje ten pakiet poprawek co niedawno pojawił
> się w ich katalogu.
> A ten wsus umie już pobrać poprawki, czy też dalej się wypieprza jak
> kilka miesięcy temu?

WSUS Offline Updater poprawki ciągnie bez żadnego problemu. Instalacja tego
to mordęga. Tak samo zresztą, jak korzystanie - po gołej instalacji 7-mki -
z Windows Update.

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ Dopóki lakier na paznokciach nie wysechł, kobieta jest bezbronna.        ]