Re: [WINNT] WiFi - mam pytanie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] WiFi - mam pytanie
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sat, 27 Aug 2016 21:43:04 +0200
Kaktus pisze tak:

> Nie, nie troluję. Nie mam czasu na takie zabawy.

> To jest naprawdę przeszkoda nie do przejścia?

No chyba siajej nie będzie się ci włamywać do wifi ;)

Już łatwiej jest otworzyć drzwi wytrychem kiedy nikogo nie ma w domu i
wyciagnąć hasło z twojego komputera a potem ładnie zamknąć drzwi nie
pozostawiając śladów albo ukraść ci telefon.

Co ty możesz zrobić ze swojej strony

- wyłączyć WPS
- zmienić SSID na jakiś swój/wyłączyć rozgłaszanie SSID
- zmienić wymazać producenta routera
- wyłączyć dostęp do strony routera z połączenia wifi (tylko kabel)
- zmienić login z admin na inny
- wifi ustawić w zegarze kiedy śpisz nie nadaje wcale
- włączyć izolację hostów
- wybrać WPA2-PSK AES
- wpisać długie silne hasło np 30 znaków
- włączyć listę MAC swoich kompów na routerze

no i czytać gazety czy czasem nie złamano WPA2-PSK AES ;)

ale jeśli złamią to nie ma problemu. Mądre głowy wymyślą jakieś nowe
WPA3.

--
Piter

http://piterpro.private.pl/xnews/